Przetworzenie doświadczeń badawczych dzieci w wiedzę osobistą - selekcja materiału, przegląd zgromadzonych części (ostatnie mierzenie, ważenie itp.) zdjęć i notatek, odpowiedzi na pytania z listy.
Dominika Giezek
Dominika Giezek
Samoocena uczniów: „Czego się nauczyliśmy w trakcie projektu?”
Mateusz "Najbardziej podobało mi się rysowanie w Paint, bo narysowałem Zawiszę, czyli króla."
Marta "Najbardziej mnie się podobały gry."
Paweł "Najbardziej podobało mi się jak byliśmy w Enterze."
Igor P. "Mnie się podobało pisanie na komputerze i rysowanie w Paint. Mati zrobił Zawisza Bydgoszcz.”
Kaja "Podobało mnie się rozbieranie komputera, bo lubię rozkręcać i pisanie w komputerze, bo szybko piszę."
Dawid "Najbardziej mnie się podobało rozbieranie komputera.”
Igor M. "Najbardziej podobało mi się jak Mati robił Zawisza WKS Bydgoszcz."
Laura "Najbardziej mnie się podobały różne gry i zabawy."
Szymon "Najbardziej mnie się podobało rozkręcanie komputerów."
Paulina W. "Najbardziej mi się podobało rozbieranie komputera, pisanie na komputerze i jak malowaliśmy na komputerze."