czwartek, 8 kwietnia 2010

Podsumowanie

Przetworzenie doświadczeń badawczych dzieci w wiedzę osobistą - selekcja materiału, przegląd zgromadzonych części (ostatnie mierzenie, ważenie itp.) zdjęć i notatek, odpowiedzi na pytania z listy.

Dominika Giezek


Samoocena uczniów: „Czego się nauczyliśmy w trakcie projektu?”

Mateusz "Najbardziej podobało mi się rysowanie w Paint, bo narysowałem Zawiszę, czyli króla."

Marta "Najbardziej mnie się podobały gry."

Paweł "Najbardziej podobało mi się jak byliśmy w Enterze."

Igor P. "Mnie się podobało pisanie na komputerze i rysowanie w Paint. Mati zrobił Zawisza Bydgoszcz.”

Kaja "Podobało mnie się rozbieranie komputera, bo lubię rozkręcać i pisanie w komputerze, bo szybko piszę."

Dawid "Najbardziej mnie się podobało rozbieranie komputera.”

Igor M. "Najbardziej podobało mi się jak Mati robił Zawisza WKS Bydgoszcz."

Laura "Najbardziej mnie się podobały różne gry i zabawy."

Szymon "Najbardziej mnie się podobało rozkręcanie komputerów."

Paulina W. "Najbardziej mi się podobało rozbieranie komputera, pisanie na komputerze i jak malowaliśmy na komputerze."